Χάρτης Ξενοδοχείο Μονόκλινο Δίκλινο
maps Aegli* 80€ 90€
maps Αλέξανδρος 33€ 43€
maps Domotel Xenia* 80€ 98/118€ (city/sea view)
maps Κυψέλη 56,5€ 66,5€
maps Νεφέλη* 52€ 65€
maps Park* 50€ 70€
maps Φίλιππος* 41/44€ 48/55€ (χωρίς/με πρωινό)
maps Volos Palace* 67€ (city view) 77€ (city view) (Supplement sea view: 10€)

 

Σημ: Στις διανυκτερεύσεις συμπεριλαμβάνεται πρωινό, εκτός αν αναφέρεται το αντίθετο.

*Οι τιμές δε συμπεριλαμβάνουν φόρο διανυκτέρευσης (1,5€ έως 4€)

Καθώς οι τιμές είναι ειδικά διαμορφωμένες για τους/τις συνέδρους, παρακαλείστε να αναφέρεστε στο συνέδριο κατά την επικοινωνία σας με το ξενοδοχείο.

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στο Παραλιακό Συγκρότημα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Κτήριο Παπαστράτου, στο Βόλο. Βρίσκεται στο ανατολικό άκρο του λιμανιού της πόλης, κτίστηκε το 1926, και αγοράστηκε από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας το 1985.

Το παραλιακό συγκρότημα του Πανεπιστημίου περιλαμβάνει τρία κτήρια, το ανακαινισμένο Κτήριo του Παπαστράτου, το Κτήριο Δελμούζου και Νέο Κτήριο. Πιο αναλυτικά, το ανακαινισμένο Κτήριο Παπαστράτου, σημείο αναφοράς για το Βόλο, παλιότερα χρησιμοποιούνταν ως εργοστάσιο καπνού. Σήμερα, στεγάζει τα γραφεία της Πρυτανείας και τις Διοικητικές Υπηρεσίες  του Πανεπιστημίου. Το μοντέρνο Κτήριο Δελμούζου, με τις γυάλινες εξωτερικές επιφάνειες, περιλαμβάνει τις αίθουσες διδασκαλίας, το μεγάλο αμφιθέατρο Κορδάτος και ένα πιο μικρό, το αμφιθέατρο Σαράτση, την αίθουσα χορού και γυμναστικής του Πανεπιστημίου, τις Υπηρεσίες Δικτύων, τα γραφεία Ξένων Γλωσσών και το γραφείο Φυσικής Αγωγής. Τέλος, το Κτήριο 3, το νέο Κτήριο, περιλαμβάνει τα γραφεία του ακαδημαϊκού προσωπικού και τις γραμματείες των τμημάτων της Σχολής των Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τα τρία αυτά ξεχωριστά κτήρια των εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας συνδέονται εσωτερικά με μια θόλο καλυμμένη με μοντέρνο γυαλί όπου εκεί λαμβάνουν χώρα εκδηλώσεις ποικίλης θεματολογίας.

 

Η πόλη του Βόλου

Ο Βόλος είναι μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές πόλεις και ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια της χώρας. Βρίσκεται στην κεντρική Ελλάδα (320 χλμ βόρεια της Αθήνας και 219 χλμ νότια της Θεσσαλονίκης). Ένα φυσικό λιμάνι στον Παγασητικό κόλπο και σε απόσταση αναπνοής από το Πήλιο, συνδυάζει όλη τη γοητεία της θάλασσας με την ομορφιά του βουνού των Κενταύρων.

 

Πώς να έρθετε

Η πρόσβαση στην περιοχή γίνεται οδικώς, με τρένο, λεωφορείο ή αεροπορικώς. Συγκεκριμένα:

ΟΔΙΚΩΣ

Η πρόσβαση στην περιοχή γίνεται οδικά με τον κύριο αυτοκινητόδρομο της Ελλάδας Ε75 (ΠΑΘΕ).
Χιλιομετρικά η περιοχή βρίσκεται στο κέντρο της Ελλάδας καθώς απέχει:

Αθήνα- Βόλος

320km

3h 30min

Θεσσαλονίκη- Βόλος

210km

2h 20min

Ηγουμενίτσα- Βόλος

307km

4h 20min

 

 

 

 

ΚΤΕΛ

Διεύθυνση: ΣΕΚΕΡΗ & ΖΑΧΟΥ
Τηλέφωνο: 2421033254, 2421025527, 8001135555
web: www.ktelvolou.gr
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Από το σταθμό λεωφορείων μπορείτε να φτάσετε στο Πανεπιστήμιο με ταξί ή με λεωφορείο (απέναντι από το σταθμό, ν. 5) ή με τα πόδια (25 περίπου λεπτά).

ΟΣΕ

Τηλέφωνο: 24210-23644 24210-23424
web: www.ose.gr
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Από το σταθμό τρένων μπορείτε να φτάσετε στο Πανεπιστήμιο με ταξί ή με λεωφορείο (στην οδό 2ας Νοεμβρίου, ν. 1 ) ή με τα πόδια (20 περίπου λεπτά).

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΣ

Οι συμμετέχοντες από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις μπορεί να φθάσουν αεροπορικώς στους διεθνείς αερολιμένες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης ή του Βόλου (περιοχή Ν. Αγχιάλου).

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

24210 74000, 24210 74500

Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης

24210 30940

ΤΡΑΙΝΟΣΕ (δρομολόγια τραίνων)

24210 24056, 24210 39723, 1110 (για όλη την Ελλάδα)

ΚΤΕΛ

24210 33257, 24210 25527

Αεροδρόμιο

24280 76886

Ταξί

24210 27777

Νοσοκομείο

24210 94200

Αστυνομία

100

ΕΚΑΒ

166

Anna Traianou

Professor, Department of Educational Studies, Goldsmiths University of London, UK

image001Professor Anna Traianou has researched and published extensively on curriculum, policy and pedagogy and on qualitative research methodology, particularly on the situated character of social/educational research ethics.  Her recent books include ‘Ethics in Qualitative Research: Controversies and Contexts’ (Sage, 2012) co-written with Martyn Hammersley, and ‘Austerity and the Remaking of European Education’ (2019, Bloomsbury Academic) co-edited with Ken Jones.

She has recently received a grant from the British Academy to explore the impact on Greek education policy of OECD policy interventions in a key period of structural adjustment in 2015-18: The project is entitled: 'The remaking of national education policy in conditions of 'structural adjustment: The case of Greece’. 


Maria Assunção Flores

Professor, Institute of Education, University of Minho, Braga, Portugal

image003Professor Maria Assunção Flores received her Ph.D. at the University of Nottingham, United Kingdom. She was a visiting scholar at the University of Cambridge, UK, in 2008/2009. Her research interests include teacher professionalism and identity, teacher education and professional development, teacher appraisal, and change as well as higher education. She has published extensively on these topics both nationally and internationally. She has served as Chair of the International Study Association on Teachers and Teaching (ISATT) and as Chair of the Board of Directors of the International Council on Education for Teaching (ICET). She is executive editor of the journal Teachers and Teaching Theory and Practice.


Γεράσιμος Κουζέλης

Καθηγητής Eπιστημολογίας και Κοινωνιολογίας της Γνώσης, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης, "Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών"

image005Ο Καθηγητής Γεράσιμος Κουζέλης σπούδασε κοινωνιολογία, φιλοσοφία και πολιτική επιστήμη στα Πανεπιστήμια του Mάρμπουργκ και της Φραγκφούρτης, όπου και υποστήριξε τη διδακτορική του διατριβή το 1986. Έχει ασχοληθεί ερευνητικά και συγγραφικά με την «κριτική θεωρία», την κοινωνιολογία της γνώσης, της εκπαίδευσης και της τεχνολογίας, την επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών, τις μορφές εξουσίας στις καθημερινές σχέσεις, τη φτώχεια και το ρατσισμό. Έχει διευθύνει περισσότερα από είκοσι ερευνητικά και παρεμβατικά κοινωνικά προγράμματα, από το 2010, μεταξύ των οποίων το Πρόγραμμα «Δημοκρατική Παιδεία».

Έχει δημοσιεύσει δεκαεπτά βιβλία, στα πιο πρόσφατα από τα οποία περιλαμβάνονται τα: Κουζέλης Γ. και Χριστόπουλος Δ. (επιμ.) (2012), Ιδιότητα του πολίτη. Πολιτικός λόγος, ιστορία και κανόνες σε συγκριτικές προοπτικές, Αθήνα: Πατάκης, Kouzelis G. et al. (2013), Criminal Justice System Personnel. Education and Training. What about Fundamental Rights? A European Typology, Athens and Florence: FREE and European Commission, Κουζέλης Γ. (2014), Φασισμός και δημοκρατία, Αθήνα: Νήσος.


John Spiridakis

Professor, School of Education, St. John’s University, New York, U.S.A.

image007Professor John Spyridakis serves as Interim Chair of the Department of Education Specialties, at the Graduate Programs in Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) and Bilingual Education. Dr. Spiridakis received a B.A. from State University of New York at Stony Brook, M.S. and Ph.D. degrees from The Florida State University and a J.D. from Benjamin Cardozo School of Law. Dr. Spiridakis has numerous publications and has been a keynote and featured speaker at international, national and local conferences in the field of advocacy and education for immigrant students, families and language minority groups for over 40 years. He is currently serving as editor of the Athens Journal of Education. He is the recipient of many recognitions and awards such as the Congressional Achievement Award from Congressman Gregory Meeks, The New York State Bilingual Administrator of the Year from the New York State Association of Bilingual Educators, Hellenic American Educator Association Educator of the Year, and the St. John’s Faculty Recognition Award and the Special Recognition Award by the Office of Grants and Sponsored Research. He is also Past-President of the Greek-American Behavioral Studies Institute (GABSI).

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου, στέλνοντας email στην διεύθυνση pee2019.uth[at]gmail.com.

Πέρα από τις κύριες ομιλίες στο Πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνονται:

  • Προφορικές ανακοινώσεις
  • Θεματικά συμπόσια
  • Αναρτημένες ανακοινώσεις

Α. Γενικές Πληροφορίες για τις παρουσιάσεις

Οι αίθουσες συνεδριάσεων θα είναι εφοδιασμένες με ηλεκτρονικό υπολογιστή (με λειτουργικό σύστημα Windows 7 ή νεότερο και Microsoft PowerPoint 2015 ή νεότερο) που διαθέτει πρόσβαση στο διαδίκτυο και προβολικό μηχανημα.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί υπολογιστής Mac, χωρίς θύρα HDMI, παρακαλείστε να έχετε μαζί σας τον απαραίτητο αντάπτορα για τη σύνδεση με το προβολικό (Mini-DisplayPort to HDMI adapter).

Σε περίπτωση που για την παρουσίαση σας απαιτείται η εγκατάσταση κάποιου εξειδικευμένου λογισμικού, παρακαλείστε να ενημερώσετε τη γραμματεία του συνεδρίου έως και την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019.

Β. Προφορικές παρουσιάσεις

Οι προφορικές παρουσιάσεις θα εντάχθούν σε θεματικές συνεδρίες και θα παρουσιαστούν σε συνεδριάσεις των ενενήντα (90΄) λεπτών. Κάθε θεματική συνεδρία θα περιλαμβάνει τέσσερις έως πέντε ανακοινώσεις διάρκειας 15 λεπτών η καθεμία.

Οι εισηγητές/ριες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρονικό υπολογιστή για την παρουσίασή τους, θα πρέπει να βρίσκονται στην αίθουσα κατά το διάλειμμα πριν την έναρξη της συνεδρίας στην οποία έχουν ενταχθεί, για να εισάγουν και να δοκιμάσουν την παρουσίασή τους στον διαθέσιμο ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Γ. Συμπόσια

Τα θεματικά συμπόσια οργανώνονται από τον Πρόεδρο του Συμποσίου και περιλαμβάνουν 4-5 εισηγήσεις και συζητητές. Ο Πρόεδρος του συμποσίου μπορεί να είναι παράλληλα και ομιλητής.

Και στην περίπτωση Συμποσίου, οι εισηγητές/ριες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρονικό υπολογιστή για την παρουσίασή τους, θα πρέπει να βρίσκονται στην αίθουσα κατά το διάλειμμα πριν την έναρξη της συνεδρίας στην οποία έχουν ενταχθεί, για να εισάγουν και να δοκιμάσουν την παρουσίασή τους στον διαθέσιμο ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Δ. Αναρτημένες Ανακοινώσεις

Οι αναρτημένες ανακοινώσεις θα ενταχθούν στις  ενδεικτικές θεματικές ενότητες του Συνεδρίου. Ο συγγραφέας θα πρέπει να βρίσκεται μπροστά από το poster, κατά τη διάρκεια της Συνεδρίας Αναρτημένων Ανακοινώσεων που θα οριστεί στο Πρόγραμμα. Το μέγεθος της αναρτημένης ανακοίνωσης πρέπει να είναι: 0.80 cm x 1.20 cm (κάθετο) και να είναι ευανάγνωστο από απόσταση 2 μέτρων.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος ανακοινώνει στα μέλη της Εταιρείας και τους ενδιαφερόμενους ότι προγραμματίζει, σε συνεργασία με τα τρία Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης) τη διοργάνωση του

ΙΣΤ΄ Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα «Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο»

κατά το διάστημα 29-30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2019 στον Βόλο.

Το Πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει:

α. Κεντρικές ομιλίες, από διακεκριμένους Έλληνες και ξένους ακαδημαϊκούς

β. Προφορικές ανακοινώσεις

γ. Θεματικά συμπόσια

δ. Αναρτημένες ανακοινώσεις

Οι ενδεικτικές θεματικές ενότητες του Συνεδρίου είναι οι εξής:

  • Το σχολείο ως θεσμός της δημοκρατίας: Διαδρομή, τάσεις και προοπτικές
  • Η δημοκρατική λειτουργία του σχολείου: Πορείες, προκλήσεις, προοπτικές
  • Κρίση της δημοκρατίας και σχολική εκπαίδευση: Όψεις και απόψεις
  • Παιδεία του πολίτη και εκπαίδευση
  • Ποιότητα, ισότητα και κοινωνική δικαιοσύνη στη σύγχρονη εκπαίδευση
  • Κοινωνία και Σχολείο
  • Συνεργατικές πρακτικές στην εκπαίδευση
  • Εναλλακτικές μορφές παιδαγωγικής και εκπαίδευσης για το δημοκρατικό σχολείο
  • Διαπολιτισμική και αντιρατσιστική εκπαίδευση, δικαιώματα και εκπαίδευση
  • Ο εκπαιδευτικός στο νέο διεθνές περιβάλλον - Κοινωνικό και επαγγελματικό προφίλ, ρόλος και ταυτότητα
  • Εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών στις σύγχρονες δημοκρατίες
  • Οι Τέχνες ως μέσο προώθησης της δημοκρατίας στο σχολείο
  • Ειδικά Θέματα για ένα σύγχρονο δημοκρατικό σύγχρονο σχολείο:
    • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
    • Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Εκπαίδευση, Εκπαίδευση και αναπηρίες
    • Δια βίου μάθηση, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση
    • Οργάνωση, Διοίκηση και Ηγεσία στην Εκπαίδευση
    • Νέες Τεχνολογίες και Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση για την Αειφορία (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Βιώσιμη Ανάπτυξη και Εκπαίδευση)
    • Μουσειακή Εκπαίδευση
FaLang translation system by Faboba